Waar score jij als bedrijf, organisatie, vereniging of instelling nu goed of slecht op als het gaat om bezoeker beleving? Weet jij wat jouw bezoekers van je vinden? Uit eigen onderzoek bleek het antwoord veelal nee. Als er al om feedback wordt gevraagd gaat dit vaak nog via papierwerk. Maar naar gelang tijd wordt dit vergeten en zijn de feedback formulieren uiteindelijk terug te vinden onderin een lade. Op de vraag of het dan niet belangrijk is om te meten wat bezoekers van je vinden geeft 99% het antwoord 'eigenlijk wel' terug. De vervolgvraag is dan snel geformuleerd; hoe dan wel?
Natuurlijk zijn wij niet de eerste met een oplossing. Er zijn Apps beschikbaar op de markt. Echter moet je dan van je bezoekers verwachten dat zij (nog weer eens) een App installeren om jou te voorzien van feedback. Google en Facebook bieden reviews maar daarvoor ligt de actie bij de bezoeker in kwestie. Daarbij komt dat er een hele generatie aankomt die nauwelijks gebruik maakt van Facebook. En wanneer je geen fanatieke Google gebruiker bent zal ook op dit platform maar een handje vol bezoekers je voorzien van feedback. Daarbij komt tevens dat er veelal of hele positieve, of juist heel negatieve feedback is terug te vinden daar iemand een inspanning moet verrichten alvorens je deze ontvangt (shaming and naming). Daarnaast zijn er specifieke oplossingen voor de doelgroep.
Vanuit alle gesprekken met ondernemers, groot en klein, zijn wij tot onze oplossing gekomen. Een betaalbaar product, wat je realtime voorziet van feedback gegeven door alle bezoekers. Door een simpele score van 1 t/m 5 terug te geven op een willekeurige vraag over de menukaart in het geval van een horeca onderneming of een willekeurige vraag over de vakkundigheid van het personeel in het geval van een retailer, krijg je een helder overzicht van wat er goed gaat en wat er beter kan. Zo kun je sturen op de verzamelde data. Verrijkt met bijvoorbeeld sentiment analyse over je merk of product vanaf andere bronnen zoals social media, input van Google en Facebook kun je komen tot nieuwe inzichten en bijsturen daar waar nodig. En dat voor nog geen vijf euro per maand...
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Esse quo est quis mollitia ratione magni assumenda repellat atque modi temporibus tempore ex. Dolore facilis ex sunt ea praesentium expedita numquam?
Quos quia provident consequuntur culpa facere ratione maxime commodi voluptates id repellat velit eaque aspernatur expedita. Possimus itaque adipisci rem dolorem nesciunt perferendis quae amet deserunt eum labore quidem minima.
Dignissimos asperiores vitae velit veniam totam fuga molestias accusamus alias autem provident. Odit ab aliquam dolor eius.
Quos quia provident consequuntur culpa facere ratione maxime commodi voluptates id repellat velit eaque aspernatur expedita. Possimus itaque adipisci.
Quos quia provident consequuntur culpa facere ratione maxime commodi voluptates id repellat velit eaque aspernatur expedita. Possimus itaque adipisci.
Quos quia provident consequuntur culpa facere ratione maxime commodi voluptates id repellat velit eaque aspernatur expedita. Possimus itaque adipisci.
In dat geval verwijzen we je graag naar onze community help.meetdebeleving.nl